Rynek akcesoriów samochodowych w sieciach hipermarketów

pobrane-62Rynek akcesoriów samochodowych w sieciach hipermarketów jest zdominowany przez kilka firm dystrybutorskich. Są to zarówno firmy polskie, jak też firmy z kapitałem zagranicznym. Swoje przedstawicielstwo w Polsce ma włoska firma Bottari, niemiecki koncern Interunion (w Polsce występujący pod nazwą Intertec) oraz holenderska firma Edco. Obecne są też inne wiodące marki, które sprzedają w sieciach poprzez swoich dystrybutorów. Taki rodzaj sprzedaży preferują włoska Lampa, austriacki Rinder, holenderski Bestpoint czy belgijski Impex.

Każdą z tych firm cechuje inny sposób kreowania swojej marki na rynku polskim. Firma Rinder kooperuje z polskim producentem dywaników i pokrowców samochodowych, które są znane nie tylko w Polsce, dzięki czemu ma ona zapewnioną dystrybucję i wysoki zbyt także na wschodzie. Polityka Firmy Rinder oraz firmy Edco polega także na utrzymywaniu konkurencyjnie niskich cen oraz organizowaniu promocji cenowych na produkty sezonowe np. promocja na letni płyn do spryskiwaczy. Firma Rinder utrzymuje także w swoim programie akcesoria o niższych parametrach technicznych na przykład posiada gałki lewarka skrzyni biegów wykonane z plastiku, pokryte sztuczną skórą.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>